dinsdag 28 juni 2011

Van alles. En nog wat.

Liet ik me daar toch bijna de ganse maand juni voorbij zonder één enkel logje...
Dat kan natuurlijk niet hè, mensen, u bent nu al zwaar teleurgesteld.
Dat kan ik goed begrijpen.
Er gebeurde namelijk van alles hier.
Ik werkte wat en zorgde wat.
Man weigerde zich weg te laten reorganiseren en begon deze week aan een nieuwe functie.
Ik kocht voor €20 een nieuwe tweedehands fiets voor jongste en man knapte deze vervolgens in een zaterdag op. De taken zijn hier echt heel goed verdeeld! Als je mij bent dan.
We holden van afspraak naar verjaardag naar barbecue.
En ik holde mijn 3 rondjes per week, hoewel de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik deze maand maar net de twee keer per week haalde.
Ergens tussendoor had ik nog een date met Door en Ri, in Enschede maar liefst.
Echt zó leuk!
Ik word altijd blij van al die gezellige sociale events in mei en juni.
Zo zaten we zaterdag weer achter een BBQ bij onze beste vrienden.
Die, tussen neus en lippen door, even vermeldden dat ze na de zomervakantie naar Stockholm verhuizen. Voor drie jaar.
Niet een beetje jaloers riep ik direct:'Wat leuk, ik voorzie een stedentrip!'
'Ja,' riepen ze enthousiast.
We mijmerden wat verder en kwamen tot de conclusie dat een zomervakantie ook wel erg leuk zou zijn.
En zo gebeurde het dat we afspraken in de zomer van 2012 naar Zweden te gaan.
Heerlijk, je kunt me nergens blijer mee maken dan met een vakantie in 't vooruitzicht.
Waar ik ook erg blij van werd, was de armband die vriendin D. om had. Een Noosa-armband. Nog gelukkiger werd ik van man, die me er spontaan één cadeau deed:


En met al dit leuks moet u het maar even doen.
Kga in de zon liggen. Zo lang het nog kan.

6 opmerkingen:

  1. Conclusie: juni was leuk.

    Niet in de laatste plaats door de fijne date die we hadden. Fijn vrijuit praten, mooi kunnen luisteren. Ik heb een top middag/avond gehad. Nogmaals dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mei, juni, juli zijn vaak leuke en drukke maanden! Gelukkig kom ik je nu af en toe tegen op twitter, dus dat lange niet loggen is je vergeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was echt even bang dat je het loggen had afgeleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sluit me aan bij Novy haha.

    Super vind ik die armbanden van Noosa. Wil ik ook nog! En het was gezellig hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Ri: Ja, het was ontzettend top!

    @Toaske: Ja, wat een úitkomst hè, dat twitter.

    @Novy en @Door: ik was er zelf ook bang voor. Maar gelukkig, ik heb nog wat te melden :-)!

    BeantwoordenVerwijderen

Roeptoetert u maar!